Про це заявив заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов.
«Ми маємо локомотивний парк, зношений на 96%. І кладку локомотивів. Ми маємо невирішені проблеми самої інфраструктури-приблизно 35% шляхів, принаймні, станом на літо цього року, вимагали капітального ремонту або реконструкції. Ми маємо вузькі горлечка в портах, тому що там пропускна здатність шляхів є недостатньою. Порти можуть вантажити більше, ніж на них можна ввезти! І ніхто цим не займається", - розповів Соколов.
Він підкреслив: через постійне відкладання реформи УЗ, з кожним роком проблеми з перевезеннями зростають, і зараз ситуація стає критичною. При тому, що тарифи на перевезення вантажів УЗ постійно підвищує.
"Якщо все буде валитися і зростає вантажообіг? Буде відбувається те, що відбувається, коли зростають терміни оборотності вагонів. І, давайте називати речі своїми іменами: коли там деякі вагони просто стоять кинуті без локомотивів, то з них крадуть продукцію-зерно, соняшникову олію, паливо і т. д. якщо стоять ці вагони в степу десь? Звичайно, будуть красти", - пояснив Соколов.
Раніше в ЦТС повідомили, що в останні місяці оборот вантажних вагонів на залізниці значно виріс, що негативно позначається на роботі бізнесу, і відзначили необхідність термінового проведення реформи компанії, а також інвестицій в модернізацію інфраструктури.
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Податок на нерухомість – з кого стягнуть ще й штраф
Експерт назвав 5 міст України, які взимку залишаться без світла
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Раніше заступник голови профспілок працівників вугільної промисловості Андрій Зімін заявив, що через погіршення обороту вагонів в УЗ вугільна галузь зазнає збитків, а продукція псується на складах. А компанія замість того, щоб нарощувати кількість вагонів, пропонує списати старі і ще більше погіршити ситуацію.
У свою чергу гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що» Укрзалізниця " використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, зокрема в останні місяці ситуація стала критичною.