Середньодобовий пробіг завантаженого піввагона у листопаді, а зерновоза у жовтні впав до мінімуму за останні 3 роки і становив 109 та 126 км/добу відповідно. Про це повідомляють аналітики Rail.insider.

За їхніми даними, оборот основного залізничного рухомого складу — піввагона та зерновоза — також суттєво погіршився, і виріс майже на добу порівняно з минулим роком. Таким чином, як констатують аналітики, швидкість доставки вантажів цієї осені була найнижчою за останні три роки. У зв’язку з цим продовжує наростати дефіцит вантажних вагонів.

Також, станом на середину грудня 2021 року, на мережі УЗ знаходилися у статусі покинутих або тимчасово затриманих близько 300 вантажних поїздів.

Нагадаємо, раніше учасники аграрного, вугільного, та ринку пального також звинувачували УЗ у значному погіршенні якості вантажних перевезень. Так, заступник голови Профспілок працівників вугільної промисловості Андрій Зімін заявив, що через падіння обороту вагонів в УЗ вугільна галузь зазнає збитків, а продукція псується на складах, а заступник голови ВАР Михайло Соколв повідомив, що з покинутих потягів УЗ крадеться продукція – зокрема, зерно. У свою чергу, учасники ринку пального повідомляли, що подекуди затримка цистерн з пальним сягає двох місяців.

Державне підприємство «Артемсіль» також звернулося до прем’єр-міністра зі скаргою на УЗ: як сказано у офіційному листі підприємства, компанія не виконує свої зобов’язання та не надає планову кількість вагонів. Водночас, попри погіршення якості послуг, тарифи на ці послуги УЗ підвищила у декілька разів.

Популярні новини зараз

Головна ціль п'ятниці – не загнати себе: гороскоп на 29 листопада для всіх знаків Зодіаку

Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми

ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись

Нові правила бронювання з 1 грудня: хто підпаде під мобілізацію ТЦК вже за тиждень

Показати ще