УЗ загрузла в корупції, а її інфраструктура в критичному стані, щоб врятувати компанію, влада повинна негайно її реформувати.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяву народного депутата, члена Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтина Бондарєва.

"Питання перше - це божевільна корупція, на яку, на жаль, не реагують ні правоохоронці, ні керівництво компанії. Ви знаєте, що дуже відомий член правління-Сергій Лещенко-знову повинен очолити напрямок боротьби з корупцією? Але ж нічого не змінилося за час його роботи в УЗ - корупція і надалі процвітає. Вже другу каденцію поспіль він отримуватиме шалені кошти, які йому платимо ми з вами. І друге питання-це відсутність постійного менеджменту, тому що 95% - це тимчасові призначенці. Тому ситуація в Державному концерні сьогодні кричуща", - розповів Бондарєв.

Депутат звернув увагу на те, що на сьогоднішній день 9 з 19 тис.км залізничних колій потребують негайного ремонту, проте кошти на це не виділяються. При цьому він нагадав, що тарифи на перевезення залізницею постійно підвищуються, і, на що керівництво УЗ використовує додаткові кошти, невідомо.

"Сьогодні тарифи підвищили вдвічі, вперше-влітку, а зараз з 1 січня - знову подорожчання. На що використовуються ці кошти? Ми купуємо якісь вагони, ми плануємо списувати якісь вагони, але для того, щоб мати нові вагони, щоб вони рушили залізницею потрібно мати колії, потрібно мати Локомотиви. А локомотиви у нас зношені на 95%", - пояснив Бондарєв.

Популярні новини зараз

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

На його думку, вивести компанію з кризового стану може тільки комплексна реформа, яка була прийнята ще два роки тому, проте досі не реалізована.

"Два роки тому Кабінет Міністрів України прийняв постанову про реформу УЗ, в якій говорилося, що потрібно розділити Пасажирські перевезення, Вантажні перевезення та інфраструктуру на різні компанії. Управління цими напрямками має бути в руках професійного менеджменту. На жаль, цього не робиться", - сказав Бондарєв.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак повідомляв, що ситуація з перевезеннями залізницею значно погіршилася - оборотність вагонів зросла на чверть і відправники стикаються з дефіцитом вагонів.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що" Укрзалізниці " потрібно в першу чергу модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень, а потім займатися оновленням рухомого складу.