Кушнірук звернув увагу на катастрофічне фінансове становище авіакомпанії МАУ, про зупинку якої уже говорилось на рівні РНБО
Державна авіакомпанія UNA, на яку за наполяганням президента Володимира Зеленського з бюджету виділено 2,5 млрд грн, створюється в інтересах олігарха Ігоря Коломойського.
Про це заявив економіст Борис Кушнірук, пише Главком.
«Створення UNA вигідно Коломойському. Масштабні афери з авіакомпаніями, можна припускати, улюблене заняття Коломойського. Спочатку він збанкрутував «АероСвіт», не погасивши борги кредиторам та персоналу на суму 4,3 млрд. грн. (при курсі 8 грн/дол), при тому, що сам Коломойський зміг вивести з «Аеросвіту» мільярди гривень, завдяки «контрольованому банкрутству», – пише Кушнірук в колонці для видання Liga.net.
Також Кушнірук звернув увагу на катастрофічне фінансове становище авіакомпанії олігарха МАУ, про зупинку якої уже говорилось на рівні РНБО.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
«Слід не забувати про складне фінансове становище авіакомпанії МАУ. Вона має велику заборгованість перед «Украерорухом», аеропортом «Бориспіль». Парламенту довелося навіть ухвалити закон, спрямований на те, щоб МАУ було складніше уникати сплати боргів. А слід не забувати, що у стилі пана Коломойського банкрутувати свої компанії, щоби не платити борги», – наголосив експерт.
За його словами, структури Коломойського так чи інакше стануть основними контрагентами майбутньої державної авіакомпанії. Це стосується поставки пального, обслуговування літаків і навіть їх лізингу.
«При цьому наш головний недоторканий олігарх є монополістом з виробництва авіагасу («Укртатнафта») та заправці літаків паливом у найбільшому аеропорту країни (АПЗК «Бориспіль»). Саме він отримуватиме прибуток від заправки літаків UNA», – наголосив Кушнірук.