Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський заявив, що хоче завоювати світовий інформаційний простір через соціальні мережі та просувати Сучасний україномовний контент. Про це він розповів в інтерв'ю газеті Факти, яке було опубліковано 26 січня.
Зазначимо, що співаючий ректор – найдоросліший серед топових Instagram-блогерів і публікує виключно україномовний контент. Він очолив рейтинг сервісу trendHERO за приростом передплатників, наростивши аудиторію в 2021 році майже на п'ять мільйонів чоловік.
Зараз в Instagram на Поплавського підписані 6,4 мільйона чоловік, в TikTok-660 тисяч, а відео на YouTube збирають мільйонні перегляди.
"Моя місія-вести за собою креативну, амбітну і перспективну молодь, яка буде творити нову історію України. За соцмережами-велике майбутнє. Ми повинні завоювати світовий інформаційний простір через соціальні мережі, звичайно ж і через TikTok, і презентувати все українське", - заявив він.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
За словами співаючого ректора, соцмережі-потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури і мистецтв.
"Зараз йде інформаційно-інтелектуальна світова революція," битва " мізків. Все це збіглося з економічною кризою, коронавірусом, що вибило багатьох людей зі звичного ритму життя і ще більше занурило в соціальні мережі. Особливо молодь, яка майже не дивиться телевізор, і, на жаль, мало читає книги", - зазначив Поплавський.
Він додав, що з такою цільовою аудиторією потрібно спілкуватися її мовою.
"Тому я створюю Сучасний україномовний контент, просуваю його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Це мій стратегічний план. Ми готуємо українських блогерів, лідерів думок 21 століття. І відкриття в Університеті культури першого в світі і в Україні ТікТок факультету-теж частина цього великого плану", - пояснив ректор.
На питання про заробіток в соцмережах, Поплавський відповів, що" краща монетизація – це довіра і повага", які не купиш.
"Для мене це виключно іміджевий інструмент для популяризації університету... Ми створюємо українські проекти і популяризуємо їх. Хочу, щоб наші українські тренди були в топі і світ знайомився з нашою культурою, піснею, кухнею, традиціями. Ми повинні показати, що українське-це модно, це в тренді і за цим майбутнє!"- вказав він.
На думку співаючого ректора, йому вдалося підкорити соціальні мережі і конкурувати з молодими блогерами завдяки працьовитості і готовності до експериментів.
"У нашому динамічному світі досягають успіху тільки ті, хто йде вперед, не боїться викликів і експериментів. Слід аналізувати тенденції та створювати власні українські тренди, бути унікальними та цікавими... Дивувати креативними підходами і представляти якісні драйв-тренди. Здивувати-значить перемогти!",- вважає Поплавський.
Нагадаємо, що Михайло Поплавський відсунув юних студенток і взявся за Тіну Кароль: вже покликав у свою печерку
Раніше повідомлялося, що Михайло Поплавський проміняв молоденьких студенток на "золото"
Також, Михайло Поплавський розкрив секрет свого успіху