Про це заявив заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов.

"Ситуація (на залізниці – ред.) залишається критичною. Тому що у нас 30% всіх магістральних шляхів вимагають або капремонту, або реконструкції», - розповів Соколов.

На його думку, враховуючи ситуацію, УЗ слід направити всі наявні кошти на ремонт і реконструкцію залізничних колій, а не покупку нових вагонів, на яку в інвестиційному плані компанії на поточний рік передбачено 100 млрд грн.

«У мене виникає питання. Якщо у нас 30% шляхів вимагають або капітального ремонту, або реконструкції, навіщо ми витрачаємо 100 мільярдів на вагони, яких можна купити частину? Мені здається, що логічніше в даному випадку було б ці гроші витратити саме на шляху. Весь доступний ресурс УЗ потрібно направляти саме на питання вирішення шляхів, їх реконструкції», - підкреслив Соколов.

Він також нагадав, що через поганий стан залізничної інфраструктури УЗ з кожним роком втрачає все більше клієнтів, які знаходять альтернативні способи перевезення своїх вантажів.

Популярні новини зараз

Сім'ї отримають по 5000 гривень: хто у списку

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Поповнення картки через термінали ПриватБанку: чому гроші можуть не зарахуватись

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Показати ще

"Щороку вантажообіг залізницею падає. А вантажообіг по автодорогах зростає", - пояснив Соколов.

Крім того, за словами експерта, УЗ слід звернути увагу на підвищення пропускної здатності портових станцій. Інвестиції в їх розширення дозволять уникнути сезонних колапсів на залізниці, що виникають в періоди відвантаження продукції аграріїв.

"Пропускна здатність станцій, які ведуть в порти, недостатня. У нас звідти черги шикуються, пробки. І звідси у нас відповідно проблеми виникають з дефіцитом локомотивної тяги і з дефіцитом вагонів. Якщо навести тут порядок, то нам вагони купувати не треба, у нас тоді їх занадто багато. Тому ще раз питання: навіщо ви хочете поховати 100 мільярдів там, де вони не дуже потрібні, замість того щоб виправити ті проблеми, які реально існують?» - підсумував Соколов.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак зазначав, що ситуація з перевезеннями залізницею значно погіршилася – через поганий стан шляхів оборотність вагонів зросла на чверть і відправники стикаються з дефіцитом вагонів.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що» Укрзалізниці " потрібно в першу чергу модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень, а потім займатися оновленням рухомого складу.