Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.
«Логіка цієї комісії, про яку давно говорили і бізнес, і Міністерство інфраструктури, і влада загалом, полягає в тому, що це незалежний орган, який бере до уваги всі фактори щодо формування тарифів на перевезення. Це і можливості бізнесу, і стан економіки, і потреби Укрзалізниці, і її соціальна функція», - пояснив Омелян.
За його словами, влада запропонувала такий формат створення і діяльності транспортної комісії, за якою вона не може бути незалежною, вона підпорядковуватиметься президенту і відповідно ухвалюватиме потрібні йому рішення.
«Якщо це буде так, склад учасників одноосібно визначатиметься президентом. Я би не хотів, щоб представники «Кварталу 95» у нас ще займалися формуванням тарифів, бо вони вже натарифувалися в енергетиці, і в багатьох інших сферах. До чого це призвело, ми сьогодні бачимо», - зазначив Омелян.
Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що законопроект, яким передбачається створення НКРТ, протирічить Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону «Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), який передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом НКРТ підпорядкована президенту України.