Нарешті СБУ взялося за сумновідомого українофоба та колишнього очільника Адміністрації Президента Кучми Табачника, точніше за його майно. І це правильно, хоча аж надто запізно. Про ще одного співкерівника держави за часів Кучми Медведчука Ви й так все знаєте.

У мене принагідно виникло запитання:

а що там з іншими главами Адміністрації Президента України?

З Януковичем найпростіше.

Клюєв емігрував разом із своїм керівником до Росії, при цьому не забуває про Австрію, де за даними ЗМІ, у них з братом відповідальні бізнес-справи. Льовочкін, як і належить представнику прозахідного крила партії регіонів-ОПЗЖ, нині один із чільних членів батальйону «Монако» та завдяки тісній співпраці з центральною та київською владою зовсім не турбується про можливу втрату свого депутатського мандата.

Популярні новини зараз

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

З Порошенком найскладніше.

Ложкін нині більше опікується долею російських олігархів, що співпрацюють із його Єврейською конфедерацією, а Райнін, який очолив Харківську обласну ОПЗЖ в 2019 році, повністю зник із публічного життя країни.

У Зеленського із зміною назви Адміністрації на Офіс нічого принципово не змінилося. Недаремно він сам стверджував, що Богдан діяв як друга людина в державі, а Єрмак в частині кадрової політики виглядає не першим, але й не другим посадовцем в країні.

Так чому ж нам так ПОРОБЛЕНО з цією Адміністрацією (Офісом) Президента?

І що робити далі?

Рецепт простий і давно відомий: треба нарешті УЗАКОНИТИ цей дорадчий і допоміжний, а не владний орган!

Нагадаю, що у відповідності із пунктом 28 статті 106 Конституції України передбачено право Президента створювати у межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України для здійснення своїх повноважень (ЛИШЕ) консультативні, дорадчі та інші допоможні органи і служби. Отож, Адміністрація чи Офіс Президента повинні діяти де-факто і де-юре як допоміжний орган - патронажна служба чи секретаріат, а відповідно її керівництво не має жодних правових підстав здійснювати владні повноваження.

Саме тому досі ЖОДЕН із ПРЕЗИДЕНТІВ не допустив ухвалення конституційного закону про Адміністрацію (офіс) Президента, який би врегулював повноваження цього органу як дорадчого та чітко встановив вичерпний перелік функцій та повноважень самої інституції і її керівництва.

А поки цього не має, то нові очільники офісу Президента за старою звичкою ПІДКЕРОВУЮТЬ державою, хоче український народ їх на це точно не уповноважував!

П.С. Є звісно і винятки із правил.

Про керівників Секретаріату Президента Ющенка Олександра Зінченка та Олега Рибачука нічого негативного сказати не можу.