Про це він розповів на каналі «Садок вишневий».

«У нас з 1990-х соціологію сприймають лише як інструмент політичної технології «надування» рейтингу. Оці соціологи, соціологічні групи – це чистої води інструмент пропаганди, який виник через те, що в будь-якому суспільстві існує близько 30% людей, які завжди із переможцями», - повідомив Олександр Новохатський.

За словами публіциста, в Україні також є близько 30% виборців, які вирішують, за кого голосувати на виборах, орієнтуючись винятково на соціологічні рейтинги. Як зазначив Олександр Новохатський, ці люди приходять на виборчі дільниці, як на лотерею, і ставлять галочку навпроти лідера соціологічних опитувань.

«Вони (виборці – Ред.) завжди хочуть бути з переможцем», - додав Олександр Новохатський.

Як писав раніше Знай.ua, Сергій Ягодзінський розповів, чи карають в Україні за політизований контент у соцмережах.

Популярні новини зараз

Повістки Укрпоштою: які непорозуміння можуть виникнути з ТЦК

Літо перейде в морозну зиму: погодні аномалії в Україні продовжаться - синоптик

Росія готує ґрунт для масового блекауту: "Це фактично підготовка"

Бронювання не захистить: кого можуть мобілізувати прямо з ТЦК

Показати ще

Також Знай.ua повідомляв про боротьбу з фейками чи крок до авторитаризму: Сергій Ягодзінський розповів про новий законопроєкт.