Щоб отримати право на реалізацію оригінального продукту, потрібно спочатку виконати низку суворих умов від виробника. Без перебільшення можна сказати, що честь представляти парфумерні бренди світового масштабу потрібно заслужити. Проте інструменти всесвітньої мережі дозволяють аферистам оминути будь-які нормативні вимоги та принципи — разом із відповідальністю за відверте шахрайство.
Як інтернет розв’язує руки виробникам контрафактних парфумів, і які заходи можуть убезпечити вас від купівлі підробки, розказують фахівці мережі BROCARD.
Які небезпеки можуть чекати при покупці парфумів в інтернеті
Реалії пандемії та повномасштабного вторгнення змусили більшість споживачів перейти з офлайну в онлайн. Саме тут шахраї вдаються до віртуозних хитрощів, щоб ввести нас в оману. Бажання потішити себе флаконом жаданих парфумів як засобу психотерапії та не найкраще фінансове становище – слабкі місця, по яких б’ють аферисти. Запропонувати продукт сумнівної якості під виглядом іменитого бренду, ще й за смішною ціною — один із найпоширеніших трюків, аби ошукати довірливого споживача.
Розквіту онлайн-шахрайства сприяють можливість створення великої кількості сторінок у соціальних мережах для продажу товарів, в тому числі фальсифікованих, фейкових сайтів і по факту – інтернет-магазинів що не існують. Крім того, на руку онлайн-дільцям грає анонімність, а відтак — невловимість і безкарність зловмисників. Навіть якщо покупець запідозрить підробку або ж постраждає через використання фальсифікованого парфуму, шансів отримати відшкодування практично не існує.
Про підвищення можна не мріяти? В Україні всерйоз зібралися економити на пенсіонерах
Мінімум 100 грн, а максимум – 1500: як і коли зміняться пенсійні виплати українців
Скільки платитимуть пенсіонерам з мінімальним стажем: сума здивує
Гроші зарахують до кінця грудня: хто отримає додаткову допомогу від держави
А фальсифікат дійсно може завдати серйозної шкоди, адже виготовляється з дешевої та небезпечної сировини із порушенням усіх можливих санітарно-епідеміологічних норм. Правоохоронні органи нещодавно повідомляли про викриття підпільних цехів із виготовлення контрафакту в місті Дніпро. Подібні випадки також були на Одещині.
Фальсифікатори в умовах повної антисанітарії розливали по пластикових баклажках запашні рідини невідомого хімічного складу, від руки маркуючи їх іменами всесвітньо відомих брендів: Chanel, Hermès тощо. За свідченнями експертів, підробки збували через парфумерні офлайн-острівки та невеликі крамнички, а також — через сторінки в соціальних мережах.
Правила безпечного онлайн-шопінгу парфумів
Хитромудрі шахрайські схеми здаються, на перший погляд досконалими, але є «лазівки», через які проглядається фальш. Щоб захистити себе від покупки, яка може зіпсувати не лише настрій, а й ваше здоров’я, фахівці радять дотримуватись кількох простих правил:
Купувати парфуми лише у перевірених продавців, які, крім інтернет-магазину, мають власні магазини.
Наявність фізичних магазинів, солідний термін присутності на б’юті-ринку, команда професійних продавців-консультантів — лише мала частина вимог, які бренди висувають до потенційних ритейлерів фірмової продукції. Тому шопінг у компанії, яка добре зарекомендувала себе та пропонує клієнтам вибір між офіційним сайтом і реальними магазинами у великих містах України, є гарантією купівлі оригіналу вибраних вами парфумів.
Перевіряти адресу ресурсів, на які потрапляєте через онлайн-рекламу
В мережі BROCARD неодноразово заявляли про інтернет-розсилки, які копіюють фірмовий стиль мережі та зваблюють недосвідчених інтернет-покупців небачено низькими цінами на брендову парфумерію.
Шахраї грають на необачності покупців, тому, якщо вже переходите за посиланням, уважно дивіться, куди воно вас завело. Перевіряйте належність сайту компанії, про яку йдеться в рекламі. До прикладу, у BROCARD правильний лінк — виключно www.brocard.ua.
Крім того, представники компанії наголошують: вони завжди раді зробити своїм клієнтам приємне та запропонувати хороші знижки на оригінальну продукцію всесвітньо відомих торгових марок. Але вони ніколи не проводять «сезонні розпродажі» або «грандіозні сейли у зв’язку із закриттям складу».
Не вірити міфам про «оригінальні парфуми» за 450–600 гривень або на розлив.
Хоч як бренди та надійні ритейлери прагнуть задовольнити запит клієнтів на доступність і вигідність покупки парфумів, вони ніколи не будуть економити на якості, більш того — на вашій безпеці.
Елітний парфум, який розкривається на шкірі поліфонією витончених, багатих нот, вимагає дорогої сировини високої якості. Транспортуватися та зберігатися на складі він повинен обов’язково з дотриманням певного температурного режиму. А ще — робота команди дизайнерів, що створює ексклюзивний флакон, витрати на «світову прем’єру» нового аромату. Всі ці складові разом формують ціну, яку ми платимо за оригінальність та якість парфуму.
Недоторканність оригінального пакування також гарантує безпеку, в той час як відкоркування флаконів на відливанти підвищує ризик додавання неприємних, ба більше — небезпечних складових як от грибки, бактерії, часточки пилу, шкіри, слини тощо.
Пам’ятайте, що ані бренди, ані продавці не підуть на ризик втратити клієнта та репутацію. Тому пропозиція «справжніх» парфумів за надто низькими цінами або в кастомізованому літражі — ознака того, що від купівлі цього товару треба відмовитися. Краще відразу шукати омріяний парфум на офіційному сайті перевіреного ритейлера, де задовольнити своє бажання зекономити можна безпечно в розділі акційних пропозицій.