Сьогодні один із найперспективніших видів штучного освітлення та відтворення відео та зображень — світлодіодний. Його використовують практично у всіх галузях, починаючи від корпоративних приміщень, рітейлу, телебачення, реклами та медіа, соціо-культурних заходів та закінчуючи сферою освіти, охорони здоров'я, архітектури та дизайну, інфраструктури, транспорту тощо.
Понад 10 років створенням професійних світлодіодних екранів та сценічного світлового обладнання займається міжнародна компанія ARENA Lux та її засновник киянин Олександр Кравець.
Про те, що допомагає керувати успішною компанією, що виробляє ARENA Lux і мотивує Олександра не зупинятися на досягнутому, читайте в цьому інтерв'ю.
Із чого ви почали? Коли ви вирішили, що хочете займатись саме світловим обладнанням?
Все почалося ще у студентські роки. Спочатку я провчився два роки у Київському Національному Університеті Будівництва та Архітектури на інженерній спеціальності. Але саме тоді я почав займатися діджейством та проведенням студентських заходів та зрозумів, що хотів би займатися більш творчою діяльністю.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Тому я перевівся в К.Н.У.К. та І. на кафедру режисури драмтеатру, де теж провчився два роки на заочному відділенні. Але цього разу тому, що вже відкрив власну прокатну компанію та почав активно розвивати бізнес. Спершу у Києві, а потім по всій країні. Я забезпечував технічну підтримку різним заходам, від днів міста та професійних свят до концертних турів та театральних вистав.
Мені було цікаво постійно дізнаватися про щось нове в цій індустрії, я надихався провідними світовими виробниками. Так тривало до 2012 року, коли я вирішив, що варто спробувати виготовляти власні світлодіодні дисплеї та світлове обладнання.
Хотілося створювати по-справжньому крутий продукт, щоб люди навіть далекі від специфіки цієї індустрії могли отримати незабутній досвід від взаємодії з ним.
Яку продукцію сьогодні виготовляє ваша компанія?
Є три основні напрямки, за якими компанія надає рішення. Це продукція для приміщень, для зовнішньої реклами та креативні рішення.
Для приміщень ми робимо гнучкі, вигнуті (опуклі та увігнуті), прозорі світлодіодні екрани будь-якої форми.
Один із найбільш затребуваних напрямків - рішення для зовнішньої реклами. Ми виробляємо світлодіодні медіафасади різних розмірів та форм. Наприклад, ми виготовляємо світлодіодні екрани ARENA для стаціонарної установки на різних об'єктах, починаючи від рекламних щитів, закінчуючи торговими центрами, міською інфраструктурою та нерухомістю. Причому розмір інсталяції не має значення.
Також ми розробляємо та виробляємо креативні світлодіодні рішення для будь-якої галузі та сфери застосування. Ми маємо всі можливості створювати персоналізовані світлодіодні установки, які підійдуть під завдання у будь-якій сфері.
В яких галузях використовують обладнання?
Майже у всіх галузях є місце для світлодіодного обладнання. За час нашої роботи з нами співпрацювали клієнти з індустрії HORECA (готель, ресторан, кафе), торгових та бізнес-центрів, спортивних арен тощо.
Якщо говорити про креативний напрям, то це насамперед телебачення, гастролі зірок естради та театральних труп, виставки, нічні клуби та комерційні магазини.
Здається, що світлодіодне обладнання може набувати будь-якої форми.
Абсолютно точно, у виборі форми обмежує лише фантазія. Ми можемо зробити як простий світлодіодний дисплей або світлодіодну підлогу/стелю, так і світлодіодну сферу, куб, тунель, вежу, завісу, решітку чи сітку.
Що вас мотивує розвиватися і щоразу створювати першокласний продукт?
Насамперед мотивують наші клієнти. У кожному замовленні ми намагаємося перевершити всі їхні очікування та пропонуємо найкраще рішення.
І, звичайно ж, мотивує сам процес створення. Спочатку я мав на меті виробляти не просто світлодіодне обладнання, а створити продукт зі своєю філософією та місією, який займе лідируючі позиції в галузі. Це мало стати «Lamborghini» у світі світлового обладнання.
Це стало двигуном нашого постійного зростання і прогресу. Філософія компанії базується на динаміці, технологічності та інноваціях, що і передається дизайну наших продуктів.
Сьогодні у вашої компанії вже 4 філії, а вашою продукцією користуються у 45 країнах, у тому числі у США. Такого результату неможливо досягти без сильної постаті лідера, засновника бізнесу. Які якості допомагають підприємцю досягати успіху у бізнесі?
Думаю, кожен бізнесмен має свої секрети успіху. Можу говорити тільки про те, що безумовно не раз допомагало мені виходити із заздалегідь програшних ситуацій переможцем. Мій сильний бік - переговори. Я вмію знаходити спільну мову та точки дотику з будь-яким співрозмовником, можу максимально зрозуміло доносити свої думки та спрямовувати переговори у потрібне мені русло. Я не втрачаю самовладання у конфліктах, що допомагає розумно діяти у складних ситуаціях та уникати можливих проблем.
Мені здається, що саме завдяки цим навичкам мені вдалося зробити з невеликої прокатної фірми успішну міжнародну компанію.
Поділіться планами на найближчий рік?
Планую не зупинятися на досягнутому, продовжувати розвиватись у цій галузі, розробляти нові унікальні продукти та нарощувати потужності виробництва світлодіодних екранів.
Також у планах налагодити пліднішу роботу на ринку США. Я бачу там багато перспектив та можливостей — зокрема, індустрія розваг та концертної діяльності в США є дуже поширеною і перебуває на високому рівні. А значить, наші креативні рішення допоможуть реалізувати навіть найсміливіші та наймасштабніші задуми.