Реформа «Укрзалізниці» має вирішити проблему збитковості пасажирських перевезень та забезпечити оновлення залізничної інфраструктури, яка перебуває в критичному стані. Про це заявив народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв в ефірі програми «Час Голованова» на телеканалі «Україна 24».

За його словами, «Укрзалізниця» повинна припинити перекривати збитки від пасажирських перевезень за рахунок перевезення вантажів, це повинна робити держава.

«Вантажні перевезення надають понад 20 млрд доходу щороку. А Укрзалізниця 13 млрд витрачає перевезення пасажирів. Чому? Тому що цим ніхто не займається. І дуже багато людей взагалі використовують цю послугу без оплати. Треба навести тут порядок. Якщо є певний прошарок населення, який не може сплачувати, йому треба надати пільгу. Але ж цю пільгу повинна сплачувати держава, а не компанія», - сказав Бондарєв.

Окрім того, він нагадав про існування проблеми з безпекою перевезень, адже понад 45% залізничних колій зношені і потребують заміни або ремонту, на що потрібні значні інвестиції.

«Фінансові плани кожен рік налічують дуже великі серйозні інвестиції в цьому напрямку, але вони просто не виконуються», - розповів Бондарєв.

Популярные статьи сейчас

Гороскоп на 21 ноября для всех знаков Зодиака: время покончить с хламом в голове и делах пришло

Ощадбанк отменил ограничения для владельцев карт: что станет бесплатным

Украинцам приготовили новые выплаты: кто будет получать 4500 грн ежемесячно

Доллары с "заначки" могут разочаровать: начали действовать новые правила обмена валюты

Показать еще

Ще одним питанням, яке потребує вирішення, на думку депутата, є сплата компанією податку на землю під залізничними коліями, що не відповідає світовій практиці.

«Понад 4 млрд в рік компанія витрачає на податки під фактично коліями. Такого в світі немає. Тому треба поспілкуватися. Тут є питання, тому що ці гроші надходять до місцевих бюджетів, це місцеві податки і це дуже серйозні кошти іноді для невеличких міст і треба тут збалансувати, але треба це вирішувати», - вважає Бондарєв.

Раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомляв, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії - вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво. Також УЗ планує вкласти в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.

Водночас народний депутат, член парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Оксана Савчук висловила впевненість, що без підтримки з боку держави провести комплексне реформування «Укрзалізниці» нереально. А перший заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко наголосила: комплексну реформу «Укрзалізниці» неможливо провести без ухвалення закону «Про залізничний транспорт».