Клієнтка ПриватБанку розповіла про те, що її фактично позбавили коштів під час новорічних свят через скаргу на шахрайство, яку було відкликано буквально відразу після розміщення.

Відповідна історія була опублікована на сайті "Мінфін".

"Заблокували мою зарплатну карту за скаргою однієї людини, якому здалося, що я шахрай. Заблокували через 5 хвилин після дзвінка. Після, людина зрозуміла, що його скарга - це наклеп і в перебігу пару хвилин він забрав заяву про шахрайство. ПриватБанк повідомив що протягом 3х днів розблокують карту, але вже пройшло 5 днів, а карта заблокована. Дзвоню знову на гарячу лінію, вони повідомляють, що потрібно ще 3 дні чекати. Вони що знущаються? !!! Я активний користувач цього банку вже близько 10 років. Заблокувати картку напередодні Нового року і новорічних свят, по дзвінку одну людину, який сам же подзвонив, вибачився і попросив анулювати заяву ?! Вся зарплата на цій карті ... Ще хотіла депозит відкрити ... Тепер зрозуміла, що краще цього робити не варто. Ось так ось покладеш гроші на карту і потім зняти не зможеш. Так що не рекомендую цей банк, як для зберігання грошей !!! Якщо ви хочете зберегти і користуватися своїми коштами - Раджу переходити в інший банк, більш надійний!", — написала українка.

Представники ПриватБанку вже зв'язалися з клієнткою і пообіцяли посприяти розв'язанню питання.

Популярні новини зараз

Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів

З'ясовуватимуть після конфіскації: адвокат розповів, як "забиратимуть" авто на користь ЗСУ

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Нагадаємо, поки ви спите, ваші картки ПриватБанку грабують: українців попередили про нове шахрайство

Також Знай.ua писав, ПриватБанк відмовляється обслуговувати рахунки українців