Спроба Наглядової ради «Укрзалізниці» заблокувати анбандлінг компанії дискредитує саму ідею незалежного нагляду за держкомпаніями. Однією із причин цієї дискредитації є в тому числі некомпетентність членів Наглядової ради та їх скандальне минуле. Проте жоден з цих фактів не заважає їм отримувати мільйони зарплати, причому відразу у декількох компаніях. Про це йдеться у матеріалі «Наглядова рада «Укрзалізниці» потребує термінового ремонту», який розміщено на сайті Главком.
Видання зазначає, що громадянин Литви Адомас Аудіцкас, який входить до Наглядової Ради Укрзалізниці, паралельно входить ще й до Наглядової ради «Магістральних газопроводів України» (МГУ)і.
«В «Укрзалізниці» він разом з Лещенком (Сергієм Лещенко – Ред.) займається питаннями комплаєнсу та корупції. За іронією долі, сам Аудіцкас на Батьківщині був головним фігурантом корупційного скандалу на посаді тимчасового адміністратора збанкрутілого UkioBankas», - вказує видання.
Тоді, за інформацією ЗМІ, Адомас Аудіцкас найняв за кошти банку адвокатську компанію Reidla Lejins & Norcous за 100 000 євро на тиждень – ту саму компанію, де він працював ще за півтора тижні до призначення в банк. Історія з лобіюванням інтересів адвокатів викликала серйозний резонанс, і у ситуацію довелося втрутитися навіть прем'єр-міністру Литви.
Нагадаємо, раніше член комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Ольга Василевська-Смаглюк оприлюднила список зарплат членів наглядової ради АТ "Укрзаліниці". Згідно з її даними, за рік в компанії «Укрзалізниця» Аудіцкас заробив 3 мільйони гривень. А в компанії МГУ з березня 2018 по травень 2020 року – майже 9 мільйонів гривень.