Хаос, управлінська криза і масштабна корупція тривають в Укрзалізниці майже десятиліття, а події 2019-2020 років довели компанію до катастрофи. Тим часом влада вирішила вп’яте змінити керівника УЗ, щоб остаточно привести її до краху.
Таку думку висловив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян у своєму дописі на Фейсбук.
«За два останні роки в компанії вже було чотири керівники, зараз призначать п’ятого! І жодного разу не було публічно озвучено справжньої причини звільнення - просто відставка. Так і Жмака звільняють - не за недоліки. Просто в офісі Президента вирішили змінити «смотрящєго», який безстрашно видушить з цитрини останню краплю і викине в смітник», - переконаний Омелян.
Він висловив співчуття сотням тисяч співробітників Укрзалізниці, які, отримуючи низькі зарплати, все ще сподівалися, що часи розквіту і успіху повернуться. Адже, за його переконанням, далі УЗ очікує остаточна зупинка реформ та крах.
«Я співчуваю сміливості зеленої влади, яка вірить, що після зупинки УЗ нічого страшного не відбудеться. Зеленський таки увійде в історію, як Президент, який повністю припинив залізничне сполучення в Україні», - резюмував Омелян.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Раніше народний депутат, член Тимчасової слідчої комісії ВР по Укрзалізниці Костянтин Бондарєв заявив, що члени Наглядової ради Укрзалізниці отримують по 300 тисяч гривень зарплати щомісяця, проте не мають жодного плану реформ та місяцями взагалі не з’являються в Україні. Тому необхідно підняти питання про розформування Наглядової ради у цьому складі, та створити нову раду з професіоналів. Проте замість цього Кабмін ухвалив рішення змінити керівника УЗ, який розпочав реформу компанії.
Як відомо, «Укрзалізниця» в рамках реформи компанії розпочала процедуру виділення окремої бізнес-вертикалі вантажних перевезень під назвою UZ Cargo, використовуючи для цього досвід європейських країн. Відповідне рішення підтримало Міністерство інфраструктури.
Проте Наглядова рада УЗ скасувала рішення правління компанії про створення UZ Cargo, і тим самим зупинила реформу. А пізніше одностайним рішенням постановила звільнити з посади Володимира Жмака.
Натомість прем'єр-міністр Денис Шмигаль доручив міністерству інфраструктури в одноденний термін надати інформацію про діяльність правління компанії і Наглядової ради в 2017-2021 роках.