Спеціально для популяризації в меню нових видів еспресо, WOG випустив чотири оригінальні тематичні інстаграм-маски.
Так, інстаграм-користувачі мають можливість застосувати на собі кілька образів з оригінальними смаками еспресо. За посиланням кожен бажаючий може добавити маски та створити особисту сторіс. Маска створена з візуальних елементів чотирьох нових смаків еспресо.
Еспресо з перцем, щоб було тепло на серці.
Еспресо з чорницею, щоб літати блискавицею.
В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців
Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть
Ухилянтів більше не візьмуть на роботу: роботодавців змусять перевіряти
Кабмін ухвалив тариф: скільки будемо платити за куб газу з 1 січня
Есперсо зі смаком яблучного пирога – і все на ура.
Еспресо з грейпфрутом – стрибай без батута.
За три дні новинку спробували майже 2 тисячі інстаграм-користувачів. Серед них – популярні блогери zhukovska_liubov, vikey_mouse, musienkotanyusha, oleksandra.lukavetska та diana_varvaruk.
Окрім того, компанія всім, хто запостив сторіс та відмітив сторінку WOG, нарахувала на гаманець PRIDE горнятко еспресо.