Спеціально для популяризації в меню нових видів еспресо, WOG випустив чотири оригінальні тематичні інстаграм-маски.
Так, інстаграм-користувачі мають можливість застосувати на собі кілька образів з оригінальними смаками еспресо. За посиланням кожен бажаючий може добавити маски та створити особисту сторіс. Маска створена з візуальних елементів чотирьох нових смаків еспресо.
Еспресо з перцем, щоб було тепло на серці.
Еспресо з чорницею, щоб літати блискавицею.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Есперсо зі смаком яблучного пирога – і все на ура.
Еспресо з грейпфрутом – стрибай без батута.
За три дні новинку спробували майже 2 тисячі інстаграм-користувачів. Серед них – популярні блогери zhukovska_liubov, vikey_mouse, musienkotanyusha, oleksandra.lukavetska та diana_varvaruk.
Окрім того, компанія всім, хто запостив сторіс та відмітив сторінку WOG, нарахувала на гаманець PRIDE горнятко еспресо.