Чи дійсно для «Укрзалізниці» пасажирські перевезення настільки невигідні, що плату за них необхідно радикально підвищувати?
Ситуацію в програмі «Романенко. Бесіди» коментує журналіст і політик, колишній заступник головного редактора інтернет-видання «Українська правда», член наглядової ради державного акціонерного товариства «Українська залізниця» Сергій Лещенко.
«Наприклад, в Європі залізниця обслуговує величезні масиви приміських перевезень: вранці - в місто на роботу, ввечері - за місто додому. Але у нас таке перевезення тотально збиткове, український пасажир не готовий оплачувати навіть половину справжньої вартості приміської електрички. А місцеві громади кажуть: це не наша справа, ми не хочемо в це вкладатися», - розповідає він.
За його словами, щоб «Укрзалізниця» обслуговувала передмістя, з нею потрібно буде поділитися грошима.
Але в цілому напрямок цієї компанії - як пасажирські, так і вантажні перевезення.
Дорого і принизливо: експерти назвали, скільки збитків завдають державі ТЦК
Нова хитрість від ТЦК: українців таємно ставлять на облік в інших регіонах - згоди не питають
Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах
Українцям спишуть комунальні борги: кому більше не надсилатимуть платіжок
«Майже половина всіх вантажних перевезень «Укрзалізниці» - це вугілля і залізна руда, але в частці наших доходів на них припадає лише третина. Сільськогосподарська продукція - це близько двадцяти відсотків. Нам все одно, їде по рейках вагон із зерном або з залізною рудою - але, на жаль, власник руди платить за це приблизно на 50 відсотків менше», - говорить Сергій Лещенко.