Транспортний аналітик Олександр Рак пояснив блогеру Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube, що одна з проблем Києва полягає в тому, що затори є системним явищем і вони формуються не лише на окремих конкретних відрізках дороги.
«Коли один відрізок дороги проблемний, а решта нормальні, то такого в принципі немає в Києві та немає у великих містах, тому що проблема заторів системна для всіх великих міст. Якщо ми візьмемо Київ за останні 20-30 років і подивимось, як місто розвивалось - ми побачимо, що у Києві дуже багато ліній альтернативного громадського транспорту просто знищувались», - розповів аналітик.
Рак підкреслив, що це нам показав локдаун, коли громадський транспорт закрили і утворились шалені затори, шалені ціни на таксі, тому що люди які користувались громадським транспортом - розвантажували дороги.
«Щоб позбутися проблем від заторів у Києві, треба реконструювати міст Патона, туди треба повернути трамвай. Це збільшить проїздну здатність людей в кілька разів, якщо просто переробити автосмуги, то нічого не зміниться, а от трамвайна лінія дійсно зможе перевозити людей у великій кількості. І головне - швидко і без заторів», - підкреслив аналітик.
Рак наголосив, що треба добудувати метро на Виноградар, тому що на Виноградарі зараз немає жодної гілки швидкісного транспорту - там тільки маршрутки. Транспортний аналітик хотів би зосередити свою увагу на проблемах Троєщини, бо це район, який дійсно дуже страждає від відсутності нормального сполучення, і це б’є по соціальній та економічній складовій району.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
«Транспортну проблему Троєщини не вирішить один Подільський міст для автомобілів, тому що автомобілі впруться в ту ж саму пробку на Набережно-Рибальській. На Валах теж хоче заїхати більше автомобілів, ніж здатне пропустити наступне перехрестя. Буде більше автомобілів - затримка ще більше зросте. І тільки громадський транспорт може полегшити цю проблему», - резюмував аналітик.
Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Попенко, що приватизація в Україні була безкоштовна і це перша проблема, яка не була вирішена.
Також раніше Попенко розповідав, що реновація - це не тільки замість 5-поверхівки побудувати 20-поверхівку.
https://www.youtube.com/watch?v=ofy1cIKNDYM&feature=youtu.be