Свого часу річковий флот в Україні був достатньо успішною інновацією. Але проблема у тому, що на державному рівні він втрачений. Про це у програмі «Таран VLOG» розповів ексміністр інфраструктури України Володимир Омелян.

«За часів Кравчука зникли майже 300 суден Чорноморського пароплавства. За часів Кучми був повністю проданий Укррічфлот, який опинився в руках пана Григоришина – відомого українсько-російського олігарха. Ні та, ні та бізнес-модель не принесла коштів ні своїм власникам (тупо судно розпиляли і гроші проїли), ні державі, бо це все зникло», - розповідає він.

Водночас річковий флот має величезний потенціал і це вигідно для держави.

«В першу чергу, ми забираємо величезну кількість фур з українських автошляхів, які їх знищують, і перекидаємо на річкове перевезення. Одна річкова баржа – це двісті фур, їх просто забирають з дороги. Вони дійшли до річкового терміналу, завантажили, і баржа пішла в Чорноморський чи Азовський порт», - пояснює політик.

Перевага України в тому, що річкове сполучення прекрасно географічно розташоване.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

«Дніпро йде по центру України, у нас є Західний і Південний Буг, у нас є багато інших річок, які можна використовувати після відповідного поглиблення та налагодження шлюзової системи. Це не наші слова – це була оцінка американських фахівців», - пояснює ексміністр.

У 2016 році до України приїхала одна з найкрутіших компаній по річковій логістиці, яка зробила повне дослідження Дніпра.

«Коли вони побачили наші шлюзи в Запоріжжі, вони просто плакали від щастя. Там досі експлуатується в робочому стані обладнання американське, яке було встановлене в 30-х роках минулого сторіччя. Тобто всі казки про Радянський Союз і «великого Сталіна» розбиваються в прах. Все існуюче обладнання імпортне і не має жодного стосунку до комуністичної партії», - робить висновок експерт.

Нагадаємо, водний транспорт повертається – Скічко.

Раніше Знай.uа повідомляв, що Україна відкрила імпорт струму з Росії, чим дала Кремлю додаткову можливість для шантажу – Омелян.