Який вид громадського транспорту краще підходить для Києва - автобус чи маршрутка? У кого є конкурентна перевага? Це питання в програмі «Що далі?» на каналі «Знай 24» розглядає голова громадської організації «Асоціація перевізників Києва та області» Ігор Мойсеєнко.

«Великі автобуси, звичайно, набагато дорожче. Наприклад, ті МАЗи, які нещодавно купив «Київпастранс», коштували бюджету 280 тисяч євро. Це досить дорогий автобус, і в експлуатації він теж дорогий. Сам я вважаю за краще використовувати комфортний транспорт великої місткості. Нехай навіть він і коштує дорожче, але комфорт це спокутує. Однак і у маленьких автобусів є перевага. Якщо на якомусь маршруті працює 40 маленьких автобусів з інтервалом в три хвилини, і замість них туди поставлять 20 великих автобусів, то інтервали збільшаться», - говорить він.

Що ж стосується можливої ​​угоди між владою і перевізниками, то Мойсеєнко зазначив, що це питання потрібно вирішувати не на київському, а на державному рівні.

«Якщо вдасться досягти угоди з Кабміном і Верховною Радою, то ми, звичайно, будемо її виконувати. Але я побоююся, що у Києва не буде потрібного обсягу грошей, щоб оплачувати перевізникам максимально якісну роботу. Адже якісніші автобуси й коштують дорожче», - резюмує Ігор Мойсеєнко.

Раніше, як повідомляє Знай.ua, він пояснював, як локдаун позначився на цінах в київських маршрутках.

Популярні новини зараз

Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми

Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму

З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Показати ще

Крім того, Мойсеєнко розповідав про те, як карантинні заходи змушували перевізників припиняти роботу.