В складі Подільсько-Воскресенського мосту має з’явитися лінія легкорейкового транспорту з провізною спроможністю понад 25 тисяч пасажирів на годину. Про це розповів транспортний інженер, фахівець з транспортного аналізу і планування Віктор Петрук блогеру Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

Петрук повідомив, що поки нас годують Подільсько-Вигурівською лінією метрополітену - до моменту, коли може бути фізично побудована лінія, це 2037-2040 рік. За його словами, ця лінія легкорейкового транспорту могла б перевезти до 2 мільярдів пасажирів, це було б найкраще вирішення проблем Троєщини, це рішення підтримує Всесвітній банк і досі готовий його профінансувати.

«Якщо зараз першою чергою передбачається запуск лише автомобільного руху, транспортна модель дозволяє дуже чітко зрозуміти наслідки. Після того, як запустять першу чергу без громадського транспорту, ситуація в місті значно погіршиться. Єдина можливість поліпшити транспорту ситуацію з мостом - це запустити легкорейковий транспорт, тоді відбудеться покращення ситуації», - підкреслив він.

Петрук розповів, що Подільсько-Воскресенський міст мав бути побудований паралельно Петровському залізничному мосту, тоді він коштував би приблизно втричі дешевше, ми б не чіпали Подільську промзону, не виносили річковий порт, не воювали з Русанівськими Садами, а йшли б по землі, яка б не створювала майнові конфлікти.

«Сьогодні Подільсько-Воскресенський міст перетнув Дніпро в найширшій його частині, лише на переході через Дніпро довжина мосту 4,5 км. А разом з іншими естакадами через озеро Радунка - ще 900 метрів, через Гавань - ще 1200 метрів, загалом вийде майже 7 кілометрів естакадної частини, от звідси ця астрономічна неадекватна вартість», - резюмував він.

Популярні новини зараз

У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать

Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили

Борги за комуналку та кредити: які нові санкції приготували боржникам

Що робити, якщо генератор сусідів заважає своїм шумом

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Головка, що з’явилась концепція «Коло Подолу», яка має з’єднати три історичні гори: Замкову, Щекавицю і Хоревицю.

Також раніше Головко розповідав, що набережна Подолу перетворилась з більш-менш людяної набережної на інфраструктуру для кораблів.