Авіабудівництво в СРСР було справді на високому рівні, а радянські літаки вважалися найкращими. Виникає питання, а як їм це вдавалося?

Детальніше про це розповів авіаконструктор Анатолій Вовнянко у програмі «Романенко. Бесіди», зазначивши, що не останню роль відігравав сам замовник.

Авіаконструктор стверджує, що авіабудування в СРСР було на зовсім іншому рівні, аніж сьогодні в Україні. «У Радянському Союзі було Міністерство авіаційної промисловості. Ще був замовник, а це важливо, адже замовник визначає технічний рівень виробу та вимоги до нього», - пояснює він.

На останньому Вовнянко особливо акцентує увагу. За його словами, в авіабудуванні та у виробництві в принципі замовник – це дуже важливий фактор: він ставиться до продукту критично, чим і примушує його постійно покращувати.

Аби не бути голослівним, авіаконструктор згадує процес створення літака АН-124 «Руслан». Тоді, розповідає він, завдання замовника звучало так: зробити краще, аніж у США. «Тому довелося докласти колосальних зусиль в усіх напрямках: по металургії, аеродинаміці, обладнанню», - зазначає Вовнянко. Він також згадує, що для цієї розробки сформували навіть спеціальну раду головних конструкторів, до якої входив Петро Валабуєв.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Як розповідає Вовнянко, ця рада ухвалювала певні рішення щодо АН-124, а головний голос мав Олег Антонов як генеральний конструктор та експерт у сфері авіабудування. Та гість програми радить не скидати з Рахунків Петра Валабуєва, адже двигуном цього виробництва був все ж таки він.

Нагадуємо, Вовнянко розповів про кадрову систему в СРСР.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Вовнянко розповів про зарплати авіаконструкторів в СРСР.