Авіабудівництво в СРСР було справді на високому рівні, а радянські літаки вважалися найкращими. Виникає питання, а як їм це вдавалося?

Детальніше про це розповів авіаконструктор Анатолій Вовнянко у програмі «Романенко. Бесіди», зазначивши, що не останню роль відігравав сам замовник.

Авіаконструктор стверджує, що авіабудування в СРСР було на зовсім іншому рівні, аніж сьогодні в Україні. «У Радянському Союзі було Міністерство авіаційної промисловості. Ще був замовник, а це важливо, адже замовник визначає технічний рівень виробу та вимоги до нього», - пояснює він.

На останньому Вовнянко особливо акцентує увагу. За його словами, в авіабудуванні та у виробництві в принципі замовник – це дуже важливий фактор: він ставиться до продукту критично, чим і примушує його постійно покращувати.

Аби не бути голослівним, авіаконструктор згадує процес створення літака АН-124 «Руслан». Тоді, розповідає він, завдання замовника звучало так: зробити краще, аніж у США. «Тому довелося докласти колосальних зусиль в усіх напрямках: по металургії, аеродинаміці, обладнанню», - зазначає Вовнянко. Він також згадує, що для цієї розробки сформували навіть спеціальну раду головних конструкторів, до якої входив Петро Валабуєв.

Популярні новини зараз

Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів

Субсидії вам не бачити: що не враховують українці, звертаючись по допомогу

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Показати ще

Як розповідає Вовнянко, ця рада ухвалювала певні рішення щодо АН-124, а головний голос мав Олег Антонов як генеральний конструктор та експерт у сфері авіабудування. Та гість програми радить не скидати з Рахунків Петра Валабуєва, адже двигуном цього виробництва був все ж таки він.

Нагадуємо, Вовнянко розповів про кадрову систему в СРСР.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Вовнянко розповів про зарплати авіаконструкторів в СРСР.