YASNO як роздрібний бренд групи ДТЕК відкрито ділиться своєю експертизою у розробці стратегій переходу до нових бізнес-моделей, практичним досвідом використання інновацій і технологій для розвитку суспільства. Лілія Середа, керівник департаменту з маркетингових комунікацій і зв’язків з громадськістю YASNO, на Українському маркетинг-форумі розказала, навіщо компанії сталі комунікації і яка від них користь клієнтам.

14-й Український маркетинг-форум зібрав понад 80 спікерів – провідних експертів у сфері комунікацій – і більше тисячі слухачів. Цьогоріч учасники заходу намагались відповісти на питання, яким буде світ після пандемії Covid-19, і розповідали про те, як унікальний продукт, технології і маркетинг можуть допомогти компаніям вижити й досягти успіху в складних умовах.

За словами Лілії Середи, у сучасному світі бізнеси при прийнятті рішень мають враховувати кліматичні, соціальні та управлінські фактори. Стратегія компанії ДТЕК до 2030 року заснована на принципах ESG, в її фундаменті – прагнення відповідати актуальним запитам суспільства. YASNO – єдиний в Україні постачальник електроенергії та газу, що пропонує «зелені» рішення, які допомагають клієнтам підвищувати енергоефективність, зменшувати витрати на енергоресурси та сприяти декарбонізації.

"зелені" продукти та рішення YASNO

«Клієнти цінують компанії, які ставлять людей вище за прибутки. Вже недостатньо просто надавати свої послуги якісно: сталий бізнес має брати участь у вирішенні суспільних проблем і розповідати про це. Довіру до бренду формують в тому числі його екологічна усвідомленість та інклюзивність. Додана вартість YASNO – це продукти та сервіси, які сприяють зменшенню впливу на клімат, допомагаючи клієнтам щорічно скорочувати кількість викидів СО2 в атмосферу на 300 тисяч тонн», – зауважила Лілія Середа.

Популярні новини зараз

ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись

Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф

Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання

Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки

Показати ще

Понад 50 тисяч українських родин користуються енергоефективними наборами, що дозволяють заощаджувати до 50% витрат на електроенергію вдома і при цьому знижують кількість викидів СО2 в атмосферу на 45 тисяч тонн на рік.

У трьох регіонах, де YASNO забезпечує електроенергією населення, понад 5 тисяч домогосподарств виробляють електроенергію на приватних сонячних електростанціях. Постачальник щомісячно перераховує їм кошти за вироблену енергію за «зеленим» тарифом, підтримуючи таким чином розвиток просьюмерства. Просьюмери скорочують викиди СО2 в атмосферу на 123 тисячі тонн щорічно.

29 швидкісних зарядок мережі YASNO E-mobility заряджають електромобілі в Києві, Харкові, Дніпрі та на трасах у напрямку Львова, Одеси, Полтави. Загалом за рік YASNO зарядив клієнтів на понад 565 тисяч кВт∙год, що еквівалентно скороченню викидів CO2 в атмосферу на 380 тонн.

87 реалізованих енергосервісних проєктів на металургійних і гірничодобувних підприємствах із сумарними інвестиціями в майже 550 млн грн допомагають щороку скорочувати кількість викидів СО2 в атмосферу на 153 тисячі тонн.