Окремі велосипедні доріжки у Києві навряд чи когось надихнуть пересісти на велосипеди у якості щоденного транспорту. Про це розповів транспортний експерт Богдан Лепявко у програмі блогера Катерини Павлової «in kyiv» на Youtube.

«З 2018 року в Києві є затверджена та підписана міським головою концепція розвитку велосипедного транспорту, яка включає у себе розвиток і побудову 15 магістральних веломаршрутів, які пов'язані всі між собою. У випадку реалізації всі райони міста будуть зв'язані між собою і з будь-якого району Києва можна буде доїхати велосипедною інфраструктурою до іншого району, не злазячи з велосипеду», - підкреслив він.

Лепявко розповів, що станом на 2021 рік з 15 веломаршрутів Києва повністю не завершений жоден. Маршрут Троєщина - центр в значній мірі побудовано, але теж не здано, сказав він, бо там деякі ділянки не добудовані. Солом'янка - центр завершується проєктування, підтвердив він, будівництво фактично не почалось.

«По ряду інших маршрутів просто є різні ділянки вулиць, де при проведенні ремонтних робіт провели велодоріжки. У Києві вже є ряд таких вулиць, але поки весь маршрут не побудовано, це є якісь фрагментарні ділянки, більшість з яких поки що не пов'язані одна з одною. Тому багато киян хотіли б пересісти на велосипеди вже зараз, але не можуть, тому що райони не пов'язані з центром цілісною інфраструктурою», - резюмував він.

Популярні новини зараз

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Показати ще

Нагадуємо, Politeka повідомляла зі слів Ковченко, що НАТО – це в першу чергу про безпеку, а не тільки про армію.

Також раніше Романенко заявляв, що Україна не розуміє порядок денний Європи.