Яким чином автомобільна промисловість Південної Кореї вийшла на світовий ринок? На це питання у програмі «Романенко. Бесіди» відповідає казахський економіст Рахімбек Абдрахманов.
«На початку 1960-х років, коли тільки створювалася національна автопромисловість, були створені три південнокорейські бренди. Південна Корея закрила ринок, але зробила на ньому кілька конкурентних компаній. Ті компанії, які не витримували внутрішню конкуренцію, вибраковувалися. Ті керівники, які це допускали, більше не мали перспектив ні в комерції, ні в політиці. Це підштовхувало їх до ефективності. Дійсно, основним орієнтиром корейських автомобільних компаній були зовнішні ринки. Внутрішня конкуренція потрібна була для того, щоб наростити м'язи перед виходом на західні ринки», - зазначає експерт.
За його словами, експортна дисципліна і вимоги уряду змушували компанії залучати до роботи найкращих фахівців.
«Південна Корея, як і Китай, побудувала свою автомобільну промисловість на крадіжці технологій. Зокрема, технології двигуна і трансмісії успішно запозичили у компанії Mitsubishi. Але для експортної конкурентоспроможності одного запозичення недостатньо. Хто не витримував конкуренції на внутрішньому ринку, той втрачав доступ до державного фінансування», - каже Рахімбек Абдрахманов.
В Україні реформують ТЦК: як це вплине на мобілізацію
Відстрочка не гарантує спокій: коли ТЦК можуть мобілізувати навіть із офіційною бронню
Пенсіонери у 2025 році отримуватимуть більше: на кого чекає "підвищення" виплат 10-12%
В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Також Знай.ua повідомляв, що економіст Олексій Кущ закликав Україну захищати свій внутрішній ринок добрив.