У новому випуску програми «Суб'єктивно» з ведучою Янікою Мерило архітектор Олексій Валентіров розповів, як за останні роки змінився менталітет в українських містах.

«Менталітет українських міст природно постійно змінюється, і ми на правильному шляху, тому що змінюється життя, змінюються цілі і завдання у керівництва міст. Змінюється наше життя, все не стоїть на місці, і ми рухаємося в правильному напрямку. І як мені здається, у розвитку міст ми прислухаємося до урбаністичних сучасних трендів, які загальновизнані у світі. І міста зараз розвиваються шляхом не машини для життя, а з'являється велика кількість просторів, де можна погуляти», - повідомив він.

Валентіров розповів, що любить прогулюватися після роботи пішки і зауважив, що велика кількість людей ввечері гуляють, а такого раніше не було, тобто з'являються місця, де можна гуляти. У кожному українському місті йде своя дискусія, вважає він, є активні містяни, які допомагають владі і показують на помилки, таким чином змушуючи їх виправляти ці помилки.

«У кожному місті потрібно робити транспортну модель з велосипедним трафіком, в тому числі і з пішохідним. Розробляється каркас пішохідних просторів, який повинен звідкись вести кудись, тобто повинна бути певна логіка. Просто коли ми беремо якусь окрему вулицю і намагаємося локально вирішити завдання, не розуміючи картинки в цілому, ми можемо приймати помилкові рішення. У будь-якому випадку одна з тенденцій розвитку міст в Європі і у світі це те, що простори все більше стають пішохідними», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Антонова, що в пробках існує певна проблема міста, яка тільки зараз починає висвітлюватися.

Популярні новини зараз

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

Також раніше для Знай.ua Антонов розповідав, що ставлення киян до проблем дорожнього руху залежить від того, хто зняв, хто виклав, хто порушив.