У новому випуску програми «Акценти» з ведучою Тетяною Резвін фінансовий аналітик Всеволод Степанюк розповів про причини, які призводять до банкрутства «Укрзалізниці».

«На грані банкрутства «Укрзалізниця» вже досить давно, десь починаючи з 2014 року і цьому є всі передумови. У нас постійно зростає ціна на пасажирські перевезення, а сервіс він не просто поганий – він жахливий. Тим не менш постійно намагаються зробити прибутковими ці перевезення. У жодній країні Європи пасажирські перевезення не є прибутковими», - повідомив він.

Степанюк розповів, що пасажирські перевезення – це соціальний продукт, щоб людина могла рухатися по країні. І це у всій Європі, у всіх цивілізованих країнах, в тому ж Китаї і навіть США пасажирські перевезення дотуються з бюджету, підкреслив він, причому на дуже серйозні суми. А «Укрзалізниця» заробляла завжди на вантажних перевезеннях, підтвердив він, але з 2014 року транзит через Україну практично припинився.

«А саме транзит був основним доходом «Укрзалізниці», тому що транзитні перевезення коштують дорожче, ніж внутрішні і платять за них валютою. Постраждала не тільки «Укрзалізниця», а й наші порти. Проте це дуже сильно вдарило по можливостям залізниці розвиватися. Деградація української економіки теж дає удар по «Укрзалізниці», тому що там діє правило, чим дорожчий товар, тим дорожче коштує його перевезення. Зараз «Укрзалізниця» возить руду, зерно, вугілля і все», - резюмував він.

Як повідомляє Знай.ua, раніше глава Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак допустив, що ефект від «Великого будівництва» може зійти нанівець.

Популярні новини зараз

Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Показати ще

Також Знай.ua повідомляє, що народний депутат Сергій Шахов зажадав перевірити реалізацію «Великого будівництва».