Про це заявив головний директор компанії «Амадеус Марін» Андрій Кирикович.

«Я поки не розумію, навіщо вводяться такі обмеження. Але я вважаю, що на ринку будь-яка заборонна міра повинна бути дуже сильно обгрунтована. Тому забороняючи зараз експлуатацію цих вагонів, я не знаходжу відповіді на питання», - сказав Кирикович.

На його думку, набагато важливіше технічний стан вагона, який випускається на шлях, ніж тривалість його експлуатації. Експерт також не виключив виникнення дефіциту рухомого складу, у разі якщо УЗ прийме рішення про обмеження терміну експлуатації вагонів.

Кирикович підкреслив: проблема УЗ не у вагонах, а в дефіциті локомотивів, що збільшує час на перевезення дорогою і підвищує витрати на логістику для бізнесу.

"Якщо ми нормально подивимося на історію роботи вагона або на історію роботи Укрзалізниці, пріоритет повинен бути відданий тязі. Це основне. Наявність вагона - це Сервісна складова Укрзалізниці. Її пряме призначення - перевезення, а це тяга та інша інфраструктура, але не вагони», - пояснив Кирикович.

Популярні новини зараз

Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Показати ще

Раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад «Укрзалізниці» потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.

У свою чергу екс-голова правління "Укрзалізниці" Володимир Жмак заявив, що питання тарифоутворення на послуги» Укрзалізниці" потрібно піднімати тільки після того, як буде проведена повноцінна реформа компанії.