Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.
«За останні сім років тарифи на транспорт зросли фактично на 200-300%, але фактично різкого оновлення транспорту ми не бачимо. Міняють по одному-двом вагонам поїзда в метро. А кардинального оновлення ми не бачимо. Сам факт підняття тарифів має нести за собою зміни. Будь-яка реформа в державі має призвести до якісних змін. Тому зростання тарифів – це в першу якісні зміни та якісні комунальні послуги», - повідомив він.
Попенко сказав, що у нас на дорогах їздять розбиті маршрутки, при цьому нам розповідають, що кожна маршрутка – це майже як манна небесна. І якщо цих маршруток не буде, лякають нас, то тариф на проїзд буде складати 25 гривень, повідомив він, а реальна окупність однієї маршрутки у Києві складає 1-1,5 роки, а далі йде чистий прибуток. На хорошому прибутковому маршруті на окупність однієї машини, підкреслив він, йде менше одного року.
«Тому ті маршрутки, які зараз їздять по місту, окупили себе ще років десять тому. Вони нині несуть чистий прибуток, вважає він, причому готівкою, на яку навіть не видаються білети. Тому треба розуміти ту кількість коштів, яку збирають в Асоціації перевізників. І не зрозуміло, куди ці кошти діваються та кому, скільки й куди їх заносять чи не заносять, бо це не доведений факт. Але якщо ми подивимось на цю ситуацію, то стає зрозумілим, що у нас відбувається щось не те», - резюмував він.
Як повідомляв Знай.ua, Максим Ялі розповів, як Росія намагається натиснути на Зеленського за допомогою газу.
Українцям виплатять нову зимову допомогу: перелік розширено - хто отримає гроші
Пенсіонерам обіцяють доплату, хоч і копійки: як вік вплине на розмір пенсії
Скасували географію 10 класу, але додали новий предмет 8 та 9: у школах запровадять новий урок
Як підключити "Рік без абонплат" за старою ціною: поради від Vodafone перед підвищенням
Також Знай.ua писав про те, що Попенко розповів, чи готова Україна до опалювального сезону.