Про це він розповів у новій програмі «Головне» на каналі «MY.UA» з блогером Катериною Павловою.

«Окремо взята людина повинна мати схильність до певного формату поведінки. Піар-служби та піар-компанії цих персоналій можуть опрацьовувати подібні схеми, але найчастіше це елемент уродженого характеру, який знаходить свій викид у такому форматі. Але популярність політика вимірюється не лише цитованістю ЗМІ, а це може бути рейтинг впливовості чи рейтинг за рівнем законодавчих ініціатив», - сказав він.

Рябчун розповів, що для кожного сегмента аудиторії, вважає він, різні варіанти рейтингів будуть корисними та продуктивними. Але якщо вимірювати виключно популярністю політика, підкреслив він, то для народу будь-які інформаційні ляпи та вкидання є каталізатором впізнаваності цього політика. І надалі політик, акцентував він, який має таку славу, може бути використаний своєю групою осіб або опонентами для торпедування менш відомих або більш впізнаваних політиків.

«Але як показує досвід у більшості випадків української реальності дані політики – це політики одного скликання. І у нас є досвід таких політиків, але, провівши якусь паралель, ми не можемо гарантувати, що людина, яка популярна виключно на ляпах, пройде на виборах. Але на певний вузький проміжок часу це справді ефективна стратегія для популяризації людини», - резюмував він.

Як повідомляє Знай.ua, раніше він спрогнозував політичне майбутнє Дмитра Разумкова.

Популярні новини зараз

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Кіт випадково спалив будинок і його відправили працювати, щоб відшкодувати збитки

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Усього 30 гривень, і ти на зв'язку: у Vodafone підказали, як можна заощадити

Показати ще

Також Знай.ua повідомляв, що Подорожній звинуватив Росію у газовому шантажі своїх партнерів.