Про це він розповів в інтерв’ю виданню Kyiv.Press.
«Найголовніша проблема Києва – транспортна інфраструктура. «Як?», «чим?» і «по чому?» ми рухаємося. Питання транспорту — серйозна дилема в сенсі, що ще десять років тому стояло питання про ліквідацію маршруток. Зараз саме оптимізація видів транспорту, якими пересуваються містяни, — це один із пріоритетів», - вважає Клочок.
Він зазначив, що так само актуальною залишається проблема забудови Києва та болюче питання прийняття Генплану міста, яке є продовженням цієї проблеми. Експерт зазначив, що не розуміє нещодавнє рішення міського голови про звільнення очільника інституту, який займався розробкою Генплану. На його думку, якщо підставою для такого рішення стало невдоволення документом – то його потрібно переробити, а не затягувати з різних причин зі складенням.
Крім цього Клочок пояснив, що прийняття Генплану так затягують саме через те, що його доведеться дотримуватися і не можна буде відійти від нього при здійсненні забудови міста, що може бути невигідно.
Як повідомляв Знай.ua, Жук заявила, що «будинок-монстр» на Подолі – відображення дійсності Києва.
Майже по 7 грн за кіловат: українцям назвали дату зростання тарифу на світло
Тільки для обраних: пенсії збільшяться на 50 %, але не для всіх
Зимову допомогу доведеться повернути: кого змусять відмовитись від виплат
Відключення світла за борги: через яку суму можна залишитися у темряві
Також Знай.ua писав про те, що Сергієнко розповів, чим може зашкодити Києву відсутність генплану.