Про це він розповів у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило».
«Ми завжди таргетували лише Штати, тому що для нашої ситуації у нас достатньо унікальна технологія, ситуація якої полягає в тому, що якщо ти приносиш щось нове, то краще це приносити на найрозвиненіший ринок», - зазначив Лисицький.
За словами експерта, B2B маркетингові платформи не такі поширені в Україні.
«В Україні у нас були якісь продажі, але я був завжди скептично налаштований, тому що в Україні B2B маркетинг – це поїхати з товаришем у лазню та поговорити з ним. На невеликих мало конкурентних ринках, де всі знають один одного, супер технології не потрібні», - сказав Лисицький.
Як зазначив експерт, на розвинених ринках легше продавати нову технологію. За словами стартапера, багато українських стартапів з рекламного націлення працюють у регіоні Європі, Африці чи Азії, тому що в США дуже важко конкурувати з великими конкурентами, а в Україні це не поширене.
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами
Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот
Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
«Нам навпаки простіше в Америці, тому що є амбіції побудувати щось більше», - сказав Лисицький.
За словами експерта, його українська маркетингова B2B-платформа спочатку орієнтувалася на США, тому що у них унікальніша модель, яка може скласти конкуренцію на ринку США.
Як повідомляв Знай.ua, Павло Кравченко розповів про перспективи біткоїну.