У російському місті Владивостоці пройшла Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки і безпеки Північно-Східної Азії: історія та виклики», де піднімалося українське питання.
Про це повідомляє "Правовий контроль".
Участь у конференції, крім політичних і економічних експертів з Росії, також взяли представники бізнесу з Монголії, Китаю, Республіки Корея і В'єтнаму.
Захід був приурочений до 10-річчя з початку випуску наукового журналу морського університету англійською мовою Asia-Pacific Journal of Marine Science & Education, де, власне, і пройшла конференція.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
За словами учасників конференції, останнє десятиліття стало знаковим періодом в історії Північно-Східної Азії. Регіон зробив величезний економічний стрибок завдяки розвитку морської індустрії-особливо це стосується Японії і Китаю. Експерти нагадали, що в сучасному світі більше 80% вантажів світової торгівлі перевозяться по морю, і цей фактор країни Північно-Східної Азії активно використовували для свого економічного прогресу.
Як помітили спікери заходу, навіть почалася пандемія коронавірусу, яка порушила механізми міжнародної торгівлі та логістики, що працювали раніше, як швейцарський годинник, не дозволила країнам Північно-Східної Азії прийти в занепад через всілякі локдауни. Морська індустрія вистояла і змогла продовжити вантажоперевезення між країнами практично в повному обсязі, що дозволило регіону продовжити свій розвиток.
Проте, вказали експерти, в питаннях транспортної інтеграції Євразійського континенту, не все так гладко: зважаючи на низку причин процес інтеграції істотно сповільнився. І одним з таких факторів була названа Україна.
У доповідях підкреслювалося, що Китай при реалізації своєї ініціативи "Один пояс, один шлях" не завжди враховує специфіку транзитних країн, у тому числі України, у якої зберігаються особливі відносини з Росією. Зокрема, китайські інвестори відчувають сильні труднощі там, де нова трансконтинентальна мережа повинна інтегруватися з транспортною системою Європи. Спікери заходу підкреслювали, що влада України керується не економічними, а «суто політичними причинами, продиктованими ззовні», що вкрай ускладнюють ситуацію.
Підсумком заходу стала " звірка годин» між представниками різних країн і бажання прискорити інтеграцію регіону з тим, щоб вистояти перед новими викликами і погрозами.