Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.
"Національна комісія регулювання, по самій суті - це орган, який є регулятором і певним посередником між ринком і монополістами. Тому якщо призначення буде адміністративним, тобто воно буде посилатися зверху органами влади, то тут сама система спотворюється», - пояснив Вовк.
За його словами, оскільки ця комісія займатиметься формуванням тарифів природних транспортних монополій, то ринок і бізнес повинні обов'язково мати можливості для того, щоб впливати на персональний склад комісії.
"Тільки в такому випадку основні групи всіх стейкхолдерів будуть представлені в рівних позиціях. І в цьому випадку ми дійсно виходимо на те, що комісія буде незаангажованою і буде приймати зважені рішення», - резюмував експерт.
Як відомо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону "Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом, НКРТ буде підкорятися президенту.
Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів
"Відрізати два міста, прикриваючись миром": відомий екстрасенс визначив плани росії на травень 2024
У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки
Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати
Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що норми цього законопроекту суперечать Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження, а сама комісія ризикує перетворитися на кишеньковий орган влади.