Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Лінійне судноплавство - це невеликі обсяги вантажів, які повинні доставлятися за регулярним графіками. Це можуть бути контейнери, автомобілі, будь-які інші вантажі. Але Міністерство інфраструктури робить черговий наступ на бізнес, вносячи зміни до інструкції. Навіщо? Дуже проста логіка: вони хочуть знову-таки підняти податки», - пояснив Омелян у ефірі телеканалу «Україна 24».

Він підкреслив: влада організувала безпрецедентний тиск на бізнес, у тому числі міжнародний, у той час, коли економіка України переживає складні часи, а підприємці потребують підтримки.

«У такі часи потрібно запровадити нормальні умови спрощеного адміністрування податкового тиску і взагалі логістики в Україні. А влада знову закручує гайки! Зміни до інструкцій, які ініціює МІУ, будуть мати абсолютно негативний ефект і для українського, і іноземного бізнесу, який працює в Україні», - наголосив Омелян.

Замість того, аби ускладнювати життя бізнесу, Міністерство інфраструктури мало би завершити концесію морських портів України, та припинити нарешті корупцію у дипломуванні моряків, резюмував експерт.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Нагадаємо, МІУ оприлюднило проект змін до порядку реєстрації ліній закордонного плавання, які значно ускладнюють процедуру реєстрації. У свою чергу ОП «Укрметалургпром» звернулося до міністра Олександра Кубракова з закликом доопрацювати проект, оскільки у нинішньому вигляді вони порушують принципи економічної конкуренції та можуть призвести до знищення впорядкованих судноплавних ліній, що загрожує економічній безпеці України.