З Про це заявив голова Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак.

«Якщо ці зміни до інструкції будуть прийняті, буде дуже важко зареєструвати нові лінії закордонного плавання або продовжити реєстрацію існуючих. В Україні просто не кораблів для того, щоб вивезти зерно або метал. Це призведе до падіння виробництва та скорочення робочих місць, та завдасть великої шкоди економіці України», - пояснив Гусак в ефірі телеканалу «Україна 24».

Він наголосив, що наразі, через блокаду РФ морських шляхів, Україні дуже важко знаходити судновласників, які готові спрямувати до нас свої кораблі. А зміни до Інструкції ускладнять ситуацію ще більше.

«Навіщо це робиться? Незрозуміло. Можна припустити, що це гра чиновників. Коли спочатку треба щось максимально ускладнити, щоб потім якось допомагати (у лапках) вирішувати питання або спрощувати цю процедуру», - висловив припущення Гусак.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури ініціювало зміни до порядку реєстрації ліній закордонного плавання. Новий порядок, за словами галузевих експертів та учасників ринку, робить реєстрацію практично нереальною, оскільки умови, які висуває відомство, просто неможливо виконати.

Популярні новини зараз

Українців попередили про "важкі" платіжки за світло

Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн

Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Раніше екс-міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що ініціатива МІУ є свідченням того, що відомство множить бюрократичні процедури замість того, щоб розвивати морську галузь України.