Про це він розповів у новому випуску програми «Акценти» з Тетяною Резвін.

«Найбільший вплив на медіаімідж в українській політиці мають засоби масової інформації. Саме через них звичайний обиватель дізнається про те, хто ця людина. Наприклад, Олег Ляшко, його імідж одіозного політика максимально роздувався в медіа, на певних зустрічах він робив одіозні випади, чим запам'ятовувався, приходячи то з вилами, то з коровою. Це було весело, люди про це говорили і постійна його цитованість у ЗМІ зашкалювала. Бюджет мінімальний – вихлоп максимальний», - розповів Юрій Рябчун.

Медіаексперт сказав, що як ми бачимо час популізму добігає кінця, а який час приходить – велике питання. Тому що український виборець у великій розгубленості, наголосив він, був час, коли були потрібні нові особи і вся стара еліта здебільшого не пройшла до нового парламенту в тому вигляді, в якому вона хотіла. Люди вибрали абсолютно нових персоналій, повідомив він, але за кілька років ми отримали розчарування.

«Нові персоналії зараз з меншою ймовірністю мають можливість пройти до парламенту наступного скликання. Принаймні цьому є приклади з попереднього скликання, коли низка одіозних політиків, випадкових персоналій зайшли на одне скликання і в наступне вже не потрапили. Якщо взяти медійний успіх українських політиків, то дуже складно перевершити медійний успіх чинного президента», - резюмував Юрій Рябчун.

Як повідомляв Знай.ua, Валентин Гладких зазначив, що значно більший вплив на редакційну політику та роботу журналістів мають власники.

Популярні новини зараз

В Україні планують змінити повітряні тривоги: як лунатиме сирена

Українцям доведеться платити за житло не лише комуналку

6 500 гривень від держави: кому і як отримати допомогу цієї зими

Обман на знижках: абоненти "Київстар" скаржаться на виманювання останніх грошей

Показати ще

Крім цього, Знай.ua повідомляв, що Ярослав Макітра заявив, що якби політик говорив гарні речі, і це не давало б результату, він би їх не говорив.