Про це він розповів у програмі «Влада та спорт».

«З одного боку справді, футбол несе в собі настільки очевидний, природний драматизм, що начебто бери та знімай, інтрига вже тобі готова. Але насправді це й збіднює чудово футбольне кіно», - заявляє Артем Франков.

За його словами, футболу потрібен нормальний кінопродукт, а не такий фільм, який можна просто підсунути подивитися вболівальникам із почуття обов'язку, а з погляду мистецтва. Як зазначає гість програми, біда радянського кіномистецтва у тому, що вони радше йшли як комедії. Зокрема, він говорить про такі фільми, як «Воротар», «Центральний нападник» та інші, які пройшли як комедії, хоча такими не були.

Як розповідає журналіст, режисер першого ж футбольного фільму «Велика гра» Джек Реймонд заклав буквально всі стандарти та штампи для всіх наступних кінокартин цього жанру. Він говорить, наприклад, про такі конфлікти, як передовий тренер, який хоче ставити в гру молодь, та президент-консерватор, який ставить перевірених гравців. А любовна лінія, додає гість програми, обов'язково між молодим нападником та дочкою голови клубу, а невідома команда обов'язково всіх переможе та підніметься на вершину спорту.

«Якщо ми придивимося до всіх фільмів, вони так чи інакше повторюють одну або кілька ось цих ліній. Маса фільмів, у якій дуже легко загубитися і практично ніхто не виходив за ці рамки за дуже маленькими винятками», - робить висновок Артем Франков.

Популярні новини зараз

Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Кленін розповів, яка ситуація із чистою питною водою у Київській області.

Також Знай.ua писав про те, що Якименко розповів, які були правила у старому світовому порядку.