Укрзалізниця не виконує свої інвестиційні програми, через що щороку все більше інфраструктури потребує ремонту. Це, в свою чергу, позначається на безпеці руху, а також на економічній ефективності всієї країни. Про це заявив директор ГМК Центр Станіслав Зінченко.

"Ремонту та реконструкції потребують вже 50% всіх шляхів в Україні. Це впливає безпосередньо і на безпеку перевезень пасажирів і вантажів, і на швидкість цих перевезень. А через це-і на економічну ефективність. Цифри дійсно страшні: 7 тисяч кілометрів потребують ремонту, при цьому планують ремонтувати 230 км.минулого року зробили 48 кілометрів. Це жахливо!",- розповів Зінченко в ефірі телеканалу «Україна 24», повідомляє РБК-Україна.

За його словами, реконструкція і ремонту вимагають 3 тисячі км.але Укрзалізниця виконала ремонт всього 112 км. решта ремонтів – так звані «середні», коли на шляху, наприклад, підсипається щебінь. УЗ повинна вкладати в інфраструктуру гроші і зусилля, інакше ситуація буде тільки погіршуватися.

«УЗ передбачає виділяти щороку 2,8-3 мільярди гривень. Але цього вистачить, щоб просто залишатися на місці. Нам потрібно десь 60 мільярдів гривень, щоб зробити це (ремонт усіх шляхів – Ред.). А якщо буде виділятися по 3 мільярди, то ремонти розтягнуться на 20 років. Тобто, ми спізнюємося, і щороку ми будемо спізнюватися і спізнюватися", - підкреслив експерт.

Нагадаємо, раніше народний депутат, член транспортного комітету ВР і ТСК по УЗ Костянтин Бондарєв заявив, що ситуація з інфраструктурою в Укрзалізниці критична, і компанія повинна докласти максимум зусиль для ремонту залізничного полотна, через який трапляється більшість аварій.

Популярні новини зараз

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Індексація зарплат в Україні: коли чекати і на скільки перерахують виплати в 2024 році

Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Показати ще

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що УЗ замість того, щоб закуповувати вагони, повинна перш за все оновити локомотивний парк і відремонтувати колії. В іншому випадку нові вагони будуть просто стояти на рейках без руху.