Прийняття наказу Мінінфраструктури про терміни експлуатації вагонів може призвести до дефіциту цистерн на ринку залізничних перевезень і проблем з постачанням палива.
Про це заявив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак.
За його словами, у разі прийняття наказу в пропонованій Мінінфраструктури редакції тільки 200 цистерн з декількох тисяч, які зараз знаходяться в Україні, зможуть залишатися на лінії, інші повинні будуть списані.
"Зараз надходження нафтопродуктів в Україну по одному з нафтопроводів скоротилося. Відповідно, зростає навантаження на цистерни. І в цій ситуації виведення частини цистерн з ринку може привести тільки до подальшого дефіциту нафтопродуктів і зростання цін на них", - розповів Гусак.
На його думку, рішення міністерства є непродуманим, оскільки може створити проблеми з цистернами для перевезення нафтопродуктів, що негативно позначиться на ситуації з паливом в країні.
Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
"Ми розраховуємо, що наказ не буде зареєстрований (в Мін'юсті, - ред.), що він буде повернутий Міністерству інфраструктури, а вже новий міністр досконально розбереться в ситуації і не допустить кроків, які можуть завдати великої шкоди економіці України", - сказав Гусак.
Він також підкреслив, що в створенні дефіциту рухомого складу на ринку України зацікавлені ряд груп впливу, і висловив надію, що влада не піде у них на поводу.
"Україна зіткнулася з реальною загрозою дефіциту нафтопродуктів, тому додаткові механізми посилення цього дефіциту в нинішній ситуації є вкрай нерозумними. І тут не слід йти на поводу тих груп, які намагаються створювати дефіцит певних видів рухомого складу», - пояснив Гусак.
Нагадаємо, раніше Мінінфраструктури підготувало проект наказу»Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті". Проект кілька разів допрацьовувався в процесі пошуку компромісу з бізнесом і учасниками ринку перевезень. Остання версія проекту узгоджена Держрегуляторслужбою, хоча як і раніше містить ряд норм, які перешкоджають стабільній роботі промисловості.
Проти прийняття цього наказу виступили ряд промислових асоціацій: за їхніми словами, обмеження використання цистерн, які не пройшли всі види перевірки, викличе на ринку гострий дефіцит цистерн, який може залишити без дизпалива українську армію і аграріїв.